Bedankt
@kevlutch - waardeer de reactie. Mijn vrachtwagen was niet aangesloten 's nachts, dus ik kan die mogelijke oorzaak uitsluiten (ervan uitgaande dat vandaag de eerste dag was dat het lampje aanging, het is vrij onopvallend).
Ik wachtte een uur, startte toen de vrachtwagen en het lampje brandde nog steeds, ik reed weg en keerde meteen terug omdat ik iets thuis was vergeten. Ik zette hem uit, rende naar binnen en terug naar de vrachtwagen, toen ik opnieuw startte, was het lampje weg. Misschien gingen er 1-2 minuten voorbij.
Een andere eigenaar zei dat het temperatuurafhankelijk zou kunnen zijn, en onze dieptepunt 's nachts was ~45f, maar mijn garage was zeker warmer dan dat.
Ik zal het in de gaten houden en de pre-conditioning instellingen controleren (ik geloof dat ik dat op aan heb staan, want ik geef niet om maximaal bereik). Misschien moet ik er ook voor zorgen dat hij vaker en/of op koude nachten is aangesloten.
Sorry voor je problemen na het loskoppelen van de accu, het klinkt alsof ik een project thuis probeer aan te pakken... de beste bedoelingen leiden tot wekenlang hoofdpijn.